dzień pluszowego misia w grupie I i II

 

454

25 listopada dzieci z grup I i II świętowały Dzień Misia. Były zabawy tańce, czytanie bajki o Misiu Puchatku,sesja zdjęciowa w misiowej fotobudce, a nawet jedzenie paluszkiem miodku. Wielką atrakcją były zajęcia biblioteczne zdalne o tematyce "Miś w literaturze dziecięcej", prowadzone przez panią Agatkę z Biblioteki Dziecięcej w Brzegu. 

Iwona Jankowska.

J.G

Porcja wiadomości z grupy I

 

            W grupie I cały czas coś się dzieje. Każdego dnia maluchy uczą się nowych rzeczy. Dzieci poznawały zasady bezpieczeństwa w ruchu drogowym -wyklejały plasteliną sygnalizator drogowy, malowały przejście dla pieszych- zebrę . Bawiły się przy piosence „Jadą samochody”, a przy okazji oglądały duże znaki drogowe i poznawały ich znaczenie w bezpiecznym ruchu drogowym.

Dużo czasu dzieci poświęciły na rozmowy o jesieni i zabawy jesienne. Dzieci poznawały i utrwalały nazwy jesiennych kolorów i zabawiły się w malarzy- malowały na kartkach farbami w jesiennych barwach. Później z tych prac Pani wycięła piękne jesienne liście. Żeby sprawdzić znajomość jesiennych kolorów dzieci wychodziły do ogrodu i szukały poznanych barw. Z kolorowych liści maluchy robiły kolorowy, jesienny deszcz.

Innym razem dzieci szukały sposobu na ciekawe zajęcia. Wymyślały sposoby na spędzanie czasu wtedy, gdy jest zimno i pada deszcz. Pomagały segregować i porządkować zabawki, rozpoznały dotykiem, co ukryło się w woreczkach. Żeby odpędzić nudę każdy maluch ułożył i wykleił na kartce „Misia Wesołka”. Fantastycznym sposobem na wesołe spędzanie czasu były zabawy w ogrodzie przedszkolnym, w którym zagościł nowy samolot i kila innych nowych zabawek . Na nudę nie mamy czasu.

I to na razie tyle.  Niedługo nowe wieści…

 

Iwona Górak 

WYZWANIA TEODORA-POMOCNA DŁOŃ w grupie III

pies i kot ruchomy obrazek 0026

 

W związku z realizacją tematu kompleksowego ZWIERZĘTA DOMOWE dzieci z gr III w tygodniu od 16.11 do 20.11 zdobywaly sprawność ,,Pomocna dłoń " w ramach ogólnopolskiego projektu edukacyjnego WYZWANIA TEODORA . W toku prowadzonych zajęć dzieci mogły dostrzec, że zwierzęta posiadają zdolność odczuwania i należy przejawiać  w stosunku  do nich życzliwość i troskę.  Dlatego też,  przy pomocy rodziców, zorganizowaliśmy zbiórkę karmy dla brzeskiego schroniska.  Dziękujemy bardzo, dzięki Państwa życzliwości zwierzęta w schronisku będą mogły w lepszych warunkach przetrwać zimę. 

    Małgorzata Moranowicz i Małgorzata Augustyn 

Niespodzianki w grupach I i II

dzieci66

 

Najmłodsze grupy naszego Przedszkola spotkała wielka niespodzianka.

Dzięki staraniom naszej Rady Rodziców sale I i II grupy zostały wzbogacone o nowe zabawki. Dzieci mogą się bawić nowymi wózkami, lalkami ,różnymi samochodami. Są atrakcyjne klocki, gry, układanki, puzzle ze zwierzątkami. Grupowe  kuchenki zostały wyposażone w nowe garnki, talerze, miksery, tostery, płyty indukcyjne, przybory kuchenne i różne produkty, dzięki którym dzieci mogą przygotowywać w zabawie wspaniałe dania i uczyć się dobrych zachowań  przy stole, organizując przyjęcia dla lalek i misiów. Chętne dzieci mogą wcielić się w rolę lekarza dla zwierząt i opiekować się chorymi zwierzętami dzięki zestawowi do zabawy „Weterynarz.

Dzieci były zachwycone ilością i różnorodnością zabawek. Cały dzień były bardzo aktywne, zgodnie się bawiły. Obiecały dbać o nowe zabawki, aby te jak najdłużej wszystkim dzieciom służyły i umilały przedszkolne zabawy.

Dziękujemy wszystkim Rodzicom za wpłacanie składek na Radę Rodziców, bo to właśnie dzięki temu nasza Rada Rodziców mogła sprawić tyle radości najmłodszym przedszkolakom.

 Prosimy jednocześnie wszystkich Rodziców o dalsze wpłaty na konto Rady Rodziców aby dzieci z naszego przedszkola mogły jeszcze wielokrotnie cieszyć się z takich niespodzianek.

I.Górak, I. Jankowska. 

Poznajemy Madagaskar:)

W czwartek 19 listopada najstarsze przedszkolaki z grup 4, 5 i 6 odbyły zajęcia podróżnicze z programu Klub Małego i Dużego Podróżnika.Pani Małgosia-podróżniczka zabrała dzieci na Madagaskar.Opowiadała o życiu mieszkańców wyspy, roślinności i zwierzętach opierając się na zdjęciach wyświetlanych na tablicy interaktywnej , które samodzielnie wykonała będąc tam na miejscu.Dzieci z wielkim przejęciem słuchały o życiu Malgaszy a potem próbowały samodzielnie rysować kameleony, gekony i baobaby. Próbowały wanilii z Madagaskaru oraz poznały słowa po malgasku: dzień dobry- SALAMA i do widzenia- VELOMA.

K.Bąk

Copyright © Topnet 2014