RAMOWY ROZKŁAD DNIA
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
630 – 900
- Odbieranie przyprowadzanych dzieci od rodziców przez personel techniczny, zgodnie z procedurami obowiązującymi w okresie pandemii (pomiar temperatury, przebranie dziecka w szatni, odprowadzenie do sal na piętrach).
- Swobodne zabawy (indywidualne, w zespołach). Gry i zabawy dydaktyczne. Zabawy stolikowe, logopedyczne, muzyczne. Ćwiczenia poranne. Zajęcia dodatkowe – religia.
900 – 1400 realizacja podstawy programowej
- Przygotowanie do śniadania ( zgodnie z procedurami GIS).
- Śniadanie
- nauka samodzielnego jedzenia,
- przestrzeganie zasad kulturalnego i bezpiecznego spożywania posiłku.
- Zabiegi higieniczno – sanitarne zgodne z procedurą GIS.
- Zintegrowana działalność edukacyjna. Zabawy i zajęcia edukacyjne z różnych obszarów w oparciu o podstawę programową i wybrane treści programowe.
- Język angielski.
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna według wewnętrznego harmonogramu:
- zajęcia logopedyczne,
- zajęcia wyrównawczo – kompensacyjne.
- Zabiegi higieniczno – sanitarne zgodne z procedurą GIS przed wyjściem na podwórko.
- Zabawy na świeżym powietrzu, zgodnie z wewnętrznym harmonogramem, w wydzielonych boksach, według wytycznych GIS.
- Zabiegi higieniczno – sanitarne po powrocie z podwórka przed zupą.
- Zupa – I danie:
- nauka samodzielnego jedzenia,
- przestrzeganie zasad kulturalnego i bezpiecznego spożywania posiłku.
- Leżakowanie w grupach młodszych (dzieci 3 – 4 letnie)< wprowadzanie elementów bajkoterapii i muzykoterapii. Zachowanie procedur obowiązujących w okresie pandemii.
Zabawy na świeżym powietrzu grupy starsze (dzieci 5 – 6 letnie) zgodnie z wewnętrznym harmonogramem.
- Czynności higieniczno – sanitarne przed obiadem.
- II danie
- nauka samodzielnego jedzenia,
- przestrzeganie zasad kulturalnego spożywania posiłku.
1400 – 16 30
Zabawy utrwalające wprowadzone treści dydaktyczne. Praca stymulująca rozwój dziecka. Zabawy dowolne według indywidualnych upodobań.
Rozchodzenie się dzieci (odprowadzanie dzieci do szatni przez personel techniczny, ubieranie i przekazanie rodzicom).
Przy sprzyjającej pogodzie grupy starsze rozchodzą się z ogródka przedszkolnego.
W ciągu dnia odbywa się monitorowanie:
- wietrzenie sal,
- dezynfekcja powierzchni użytkowych, leżaków (po leżakowaniu), wybranych zabawek,
- podwórka, zgodnie z wymogami i procedurami opracowanymi na okres pandemii.