RAMOWY ROZKŁAD DNIA

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

630 – 900

  • Odbieranie przyprowadzanych dzieci od rodziców przez personel techniczny, zgodnie z procedurami obowiązującymi w okresie pandemii (pomiar temperatury, przebranie dziecka w szatni, odprowadzenie do sal na piętrach).
  • Swobodne zabawy (indywidualne, w zespołach). Gry i zabawy dydaktyczne. Zabawy stolikowe, logopedyczne, muzyczne. Ćwiczenia poranne. Zajęcia dodatkowe – religia.

900 – 1400 realizacja podstawy programowej

  • Przygotowanie do śniadania ( zgodnie z procedurami GIS).
  • Śniadanie
  • nauka samodzielnego jedzenia,
  • przestrzeganie zasad kulturalnego i bezpiecznego spożywania posiłku.
  • Zabiegi higieniczno – sanitarne zgodne z procedurą GIS.
  • Zintegrowana działalność edukacyjna. Zabawy i zajęcia edukacyjne z różnych obszarów w oparciu o podstawę programową i wybrane treści programowe.
  • Język angielski.
  • Pomoc psychologiczno – pedagogiczna według wewnętrznego harmonogramu:
  • zajęcia logopedyczne,
  • zajęcia wyrównawczo – kompensacyjne.
  • Zabiegi higieniczno – sanitarne zgodne z procedurą GIS przed wyjściem na podwórko.
  • Zabawy na świeżym powietrzu, zgodnie z wewnętrznym harmonogramem, w wydzielonych boksach, według wytycznych GIS.
  • Zabiegi higieniczno – sanitarne po powrocie z podwórka przed zupą.
  • Zupa – I danie:
  • nauka samodzielnego jedzenia,
  • przestrzeganie zasad kulturalnego i bezpiecznego spożywania posiłku.
  • Leżakowanie w grupach młodszych (dzieci 3 – 4 letnie)< wprowadzanie elementów bajkoterapii i muzykoterapii. Zachowanie procedur obowiązujących w okresie pandemii.

Zabawy na świeżym powietrzu grupy starsze (dzieci 5 – 6 letnie) zgodnie z wewnętrznym harmonogramem.

  • Czynności higieniczno – sanitarne przed obiadem.
  • II danie
  • nauka samodzielnego jedzenia,
  • przestrzeganie zasad kulturalnego spożywania posiłku.

1400 – 16 30

Zabawy utrwalające wprowadzone treści dydaktyczne. Praca stymulująca rozwój dziecka. Zabawy dowolne według indywidualnych upodobań.

Rozchodzenie się dzieci (odprowadzanie dzieci do szatni przez personel techniczny, ubieranie i przekazanie rodzicom).

Przy sprzyjającej pogodzie grupy starsze rozchodzą się z ogródka przedszkolnego.

           W ciągu dnia odbywa się monitorowanie:

  • wietrzenie sal,
  • dezynfekcja powierzchni użytkowych, leżaków (po leżakowaniu), wybranych zabawek,
  • podwórka, zgodnie z wymogami i procedurami opracowanymi na okres pandemii.

Copyright © Topnet 2014